FAQ

Kan ik nog annuleren na mijn aanmelding?
Als je niet meer aanwezig kunt zijn bij de workshop dan willen we je vragen een mail te sturen naar academy@outway.nl. Op deze manier kan iemand anders in jouw plaats deelnemen aan de workshop.
Krijg ik mijn geld terug als ik annuleer?
Voor deze vraag verwijzen we je graag door naar artikel 5 van de algemene voorwaarden.
Waarom kan Stichting Outway ervoor kiezen om de workshop te annuleren?
Stichting Outway behoudt zich het recht om te annuleren wanneer het minimum aantal deelnemers niet behaald wordt. Het minimum aantal kan per workshop verschillen en wordt aangegeven op de webpagina van de specifieke workshop. Ook kan ervoor gekozen worden te annuleren wanneer er sprake is van overmacht, zoals bijvoorbeeld het ziek worden van eventuele gastsprekers e.d.
Tot hoe lang van de voren kan Stichting Outway ervoor kiezen om te annuleren?
Als het minimum aantal deelnemers niet wordt behaald hoor je dit uiterlijk 48 uur van te voren. Daarna mag je ervan uitgaan dat de workshop doorgaat zoals gepland. Wanneer er sprake is van overmacht binnen de laatste 48 uur dan melden wij dit zo snel als mogelijk.
Krijg ik mijn geld terug wanneer Stichting Outway de workshop annuleert?
Ja, wanneer Stichting Outway ervoor kiest om de workshop te annuleren dan krijg je als deelnemer het volledige inschrijfbedrag teruggestort op de rekening die gebruikt is om te betalen.
Kan ik van te voren al vragen insturen die ik heb over de workshop?
Ja, dit kan. Bij het aanmeldformulier kun je de vragen die je hebt al stellen. Ook kun je je vragen mailen academy@outway.nl. Vermeld hierbij over welke workshop je vraag gaat. Wij proberen tijdens de workshop het onderwerp van je vraag te behandelen.
Met welke devices kan ik de bijeenkomst bijwonen?
Met elk apparaat waarmee je op internet kunt, kun je meedoen. We raden een apparaat aan met een voldoende groot scherm. Het handigst is waarschijnlijk een pc of laptop. 
Hoe kom ik in de workshop?
In je bevestigingsmail zit een link naar de meeting. Hiermee kun je aansluiten bij de workshop. Als je Microsoft Teams op je computer hebt, kun je dit programma gebruiken. Heb je dat niet dan kun je ook de webversie gebruiken. Voordeel van de webversie is dat zelf je naam kunt kiezen en dus bijvoorbeeld alleen je voornaam kunt noteren. Bij de desktopversie op je computer is dat vaak niet het geval.
Het lukt mij niet om in de workshop te komen. Wat kan ik doen en wie kan mij helpen?
Onze eerste tip is dat het slim is om op tijd te beginnen met inloggen.

Mocht het niet lukken om in te loggen dan kun je ons mailen op academy@outway.nl Wij houden vlak voor aanvang van de workshop de mailbox goed in de gaten en zullen proberen je zo goed mogelijk te helpen. 

Wel is het zo dat het uiteindelijk je eigen verantwoordelijkheid is om in te loggen. Niet kunnen inloggen is voor ons geen reden om het inschrijfgeld terug te betalen.

Hoe wordt omgegaan met mijn privacy door Stichting Outway tijdens de workshop
In ons privacybeleid kun je hier meer over lezen. 
Kunnen anderen mijn naam zien tijdens de workshop?
Als je gebruik maakt van de webversie van Microsoft Teams kun je zelf je naam aanpassen. Alleen een voornaam is in dat geval voldoende. Als je de desktopversie gebrukt, is het aanpassen van je naam vaak niet mogelijk. Op deze site kun je er meer over lezen.  
Ik heb een voucher van Stichting Outway. Kan ik deze gebruiken bij de Outway Academy?
Nee, dit is om technische redenen niet mogelijk. Wel kun je de voucher inzetten bij onze andere producten.
De workshop zit vol? Wat nu?
Wanneer de workshop is volgeboekt kun je ons mailen op academy@outway.nl. Je komt dan op de reservelijst te staan. Mocht iemand zich afmelden dan benaderen we jou.

Wanneer er heel veel animo voor de workshop blijkt te zijn, bieden we hem opnieuw aan. In dat geval mailen wij jou dat er een nieuwe workshop wordt gepland. Je moet je dan wel zelf opnieuw inschrijven.